Reklamacje i gwarancja
Bardzo zależy nam na satysfakcji klienta z dokonywanych zakupów w naszym sklepie .
GWARANCJA
Towary objęte gwarancją producenta prosimy odsyłać bezpośrednio na adres producenta oraz postępować zgodnie z załączoną instrukcją.Pozwoli to Państwu zaoszczędzić czas i przyspieszyć naprawę.
Większośc produktów objeta jest gwarancją door&door .
Co to jest gwarancja door$door? Jest to sposób realizacji serwisu gwarancyjnego danego produktu.
Wadliwy towar jest odbierany przez kuriera, naprawiany w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie
dostarczany w to samo miejsce. Wszelkie koszty pokrywa serwis producenta.
Aby skorzystać z gwarancji door to door:
- Skontaktuj się z z autoryzowanym serwisem danego producenta, na każdej karcie gwarancyjnej jest podany kontakt z serwisem.Do zgłoszenia prosimy przygotować dowód zakupu ( paragon lub fakture vat) oraz kartę gwarancyjną.
Dodatkowo podajemy Państwu kontakt do serwisów:
TAKO infolinia 0801 011 831 , SERWIS:tel. +48 664 499 986 e-mail: serwis@tako.net.pl
BABY DESIGN, ESPIRO, tel. +48 (34) 364 30 53,e-mail: serwis@babydesign.eu
ADAMEX serwisant Piotr Świtalski, gsm +48 726 444 555 e-mail: piotr.adamex@gmail.com
TUTEK serwisant Wojciech Rudecki,tel.: 48 619 10 25 wew. 23,kom.:48 503-714-753 e-mail:serwis@tutek.pl
JEDO tel. stacjonarny: 62/7363803, serwisant Artur Szczepaniak kom. 502735397, e-mail:serwis@jedo.pl
CAMARELO tel.: +48 34 322 54 64 , e-mail: biuro@camarelo.pl
COLETTO tel. kom. +48 606 37 27 20 , biuro@coletto.pl
ABC Design tel. +48 32 288 30 03 wewn. 118 ,tel. +48 32 393 27 18 , e-mail. serwis@mini-maxi.pl
MILLY Mally tel: (22) 3940994, tel kom.:507138566 , email:serwis@millymally.pl
BEBETTO ( ARO) tel. +48 34 375 20 20 ,tel/fax +48 34 322 40 43 reklamacje@aro.pl
Wychamet - BABYACTIVE e-mail: serwis@babyactive.pl,tel.: +48 34 327 61 09
CONECO tel.+48 34 3643798 email:serwis@coneco.pl
4BABY tel +48 081 746 15 80 e-mail:info@4baby.pl
CARETERO e-mail: caretero@caretero.pl, tel. +48 32 226 06 06 ,tel. +48 32 738 50 50
euro-cart , riko, expander +48 34 370 32 98, +48 34 370 32 98 e-mail:biuro@euro-cart.eu
X-LANDER MICHAŁ WYPART Szef serwisu , Tel. +48 34 36 43 255 wew. 3,Tel. +48 668 209 319
maxi-cosi , safety, quinny e-mail:biuro@dorel.eu , tel. 32/3460081
SKRZAT e-mail: biuro@skrzatmeble.pl , tel 502313468
Gwarancja zawsze obejmuje ochronę Produktów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Bezposredni kontakt z serwisem producenta napewno znacznie przyspieszy realizacje reklamacji.
Powyższa informacja nie wyklucza zgłoszenie reklamacji u sprzedajacego.
REKLAMACJA
W jaki sposób możesz reklamować produkt?
W przypadku, kiedy chcesz u nas zareklamować zakupiony produkt, skontaktuj się najpierw z nami telefonicznie
tel. stacjonarny 77/4836362. tel komórkowe: 602531706 i 608676137, lub e-mailem baby-centrum1@wp.pl
UWAGA : Ze względu na rodzaj sprzedawanych towarów ( wózki dziecięce, foteliki i inne) przed wysyłką towaru
wskazany jest kontakt ze sprzedawcą celem ustalenia jakie elementy reklamowanego towaru należy dostarczyć Sprzedawcy i w jaki sposób
Poprosimy Państwa wtedy o odesłanie go do nas wraz z dowodem zakupu i krótkim opisem przyczyny reklamacji na adres sklepu firmowego.
Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego towaru przed uszkodzeniem.
Co powinna zawierać reklamacja?
- dowód zakupu
- reklamowany produkt
- dokładny opis powodu reklamacji wraz z Państwa numerem telefonu
- adres zwrotny do wysyłki - jeśli nie ma go na dowodzie zakupu, bądź jest niepoprawny
Informujemy również, że zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych, od chwili otrzymania przez sklep przesyłki z towarem.
Reklamowany produkt zostanie sprawdzony i w razie stwierdzenia występowania opisanej usterki zostanie dokonana naprawa, wymieniony na inny, pełnowartościowy, a w przypadku, kiedy nie będzie to już możliwe (z powodu braku dostępności produktu), zaproponujemy inny produkt dostępny w naszym sklepie lub zwrócimy pieniądze.
Gdzie należy odesłać reklamowany towar?
Reklamacje towarów zakupionych w sklepie www.baby-centrum.pl prosimy kierować bezpośrednio na adres:
PWPH "BM"
BULKA MIECZYSŁAW
UL Władysława Broniewskiego 26
47-225 Kędzierzyn-Koźle
z dopiskiem "Reklamacja "
wzór pisma reklamacyjnego:
Imię, nazwisko i adres konsumenta Miejscowość, data.........................................
..............................
PWPH "BM"BULKA MIECZYSŁAW
ULBroniewskiego 26
47-225 Kędzierzyn-koźle
Reklamacja
Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ........ nr zamówienie towar jest niezgodny z umową.
Niezgodność polega na ( opis wady).................
Niezgodność została stwierdzona w dniu.................. i ( okoliczności stwierdzenia wady))......................
Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę/ wymianę towaru.
W załączeniu składam kopię paragonu i kartę gwarancyjną.
........................imię i nazwisko
........................dokładny adres kupujacego
BRAKI W ZAMÓWIENIU, USZKODZENIA W TRANSPORCIE
Przed odebraniem przesyłki od kuriera Kupujący powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Należy zwrócić szczególną uwagę na stan taśm i plomb zabezpieczających przesyłkę.
W przypadku gdy uszkodzone jest opakowanie przesyłki, plomby i/lub taśmy zabezpieczające, bądź sam towar, jak też jeżeli otrzymany produkt jest niekompletny, Kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki; powinien także sporządzić w obecności kuriera protokół szkody, zawierający wyszczególnienie uszkodzeń lub braków oraz datę i godzinę doręczenia.
Otrzymaną kopię sporządzonego protokołu proszę przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy:
baby-centrum1@wp.pl
lub w formie tradycyjnej - pocztą na adres:
PWPH "BM"
BULKA MIECZYSŁAW
ULBroniewskiego 26
47-225 Kędzierzyn-Koźle
z dopiskiem "Reklamacja - braki w przesyłce "